Головна » Файли » Медодична допомога

У розділі матеріалів: 1
Показано матеріалів: 1-1

Впровадження  компетентнісного підходу до викладання математики в 7-му класі:

- комунікативна  компетентність;

- міжпредметна компетентність;

- проектно-технологічна компетентність.

 

Вчитель математики,

фізики та інформатики

Підгірцівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Шевченко А.В.

 

 

У 2015/2016 навчальному році 7 класи загальноосвітніх навчальних закладів продовжать навчання за програмою «Математика. Навчальна програма дл учнів 5–9 класів загальноосвітніхнавчальни закладів»(авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня» та розміщеною на сайті Міністерства освіти і науки України.

В основу побудови змісту й організації процесу навчання математики в 7 класі покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності учнів. Їх сутнісний опис подано в програмі в розділі «Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів».

Сьогодення потребує життєздатної, життєстійкої і життєтворчої особистості, яка займає активну громадську позицію, критично мислить, уміє приймати самостійні рішення в нестандартній ситуації, керується загальнолюдськими та національними цінностями. Це, насамперед, особистість життєво та професійно компетентна, ініціативна, відповідальна, цілеспрямована, мобільна, конкурентоспроможна, толерантна, стресостійка, яка легко і швидко адаптується у мінливому світі, прагне до успіху, здатна до самовизначення, саморозвитку, самовдосконалення і самореалізації.

Математична освіта покликана зробити вагомий внесок у формування ключових компетентностей учнів як загальних цінностей, що базуються на знаннях, досвіді, здібностях, набутих завдяки навчанню.

Використання інтерактивних форм і методів навчання у розвитку математичних компетентностей учнів.

На мою думку, набуття знань, формування вмінь і навичок, розвиток творчих якостей, набуття певних компетентностей особистості учня є ефективними, якщо в навчально-виховному процесі використовуються сучасні інноваційні технології, зокрема, технології інтерактивного навчання. Щоб навчальний процес відбувався за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів, на багатьох своїх уроках я використовую форми та методи інтерактивного навчання. Серед них: метод групового дослідження, «асоціативний кущ», «фантастична добавка», «карусель», «броунівський рух», «дивую всіх», «дві правди – одна брехня». …

 

Інше | Переглядів: 1801 | Завантажень: 0 | Додав: друг | Дата: 02.12.2015 | Коментарі (0)